Nu i dagarna så introducerar vi vår nya medarbetare Hilda som kommer jobba som vår bokningadministratör. Hilda kommer hjälpa oss att ta hand om den administrativa delen gällande bokningarna från er kaninägare men också från er som är intresserad av att tinga/köpa en av våra kommande kaninungar eller svara på mail från er som har lite frågor och funderingar kring SalneckeParks kaningård & pensionat De Luxe.
Att intresset är så stort och behovet enormt efter att hitta något pensionat som känns bra och tryggt och som mer än gärna tar hand om din lilla familjemedlem när ni är bortresta, förstår vi nu när vi ser siffrorna att vi har under lite över drygt 1 år sedan starten fått 73 bokade små kaningäster.
Under detta första år har vi fått mycket ny kunskap gällande att driva ett högklassigt pensionat och vad det innebär samt en kaningård. Den viktiga kunskapen som vi har fått är kunskapen av kaniner som familjemedlemmar. Det är så underbart att träffa alla dessa små liven och ta del av varje enskilds gäst personlighet. Otroligt lärorikt. Och det som vi definitivt har lärt oss, det är att det är mycket runt omkring varje liten gäst från det att vi får en bokning och fram tills det att vår kaningäst checkar ut, men också marknadsföring och en up-to-date hemsida. Så att nu få hjälp av Hilda är guld värt. Tack Hilda för att du har valt att vilja hjälpa oss!
Tack till Dig, som ger oss förtroendet av att ta hand om er lilla vän och till er som väljer att köpa en ny liten familjemedlem av oss.
”Det Bästa till De Bästa”